October 9, 2011

triple A


Assalamu'alaikum

hope xde sape yang sempat entry aku yg b4 ni
mgkin terlalu mengikut perasaan

okay . . mungkin kali ni aku pilih tok besabar dan tenang
for triple A : awak tahu awak yang saya maksudkan

bukan lah saya yang jd BB kat blog awak tuh
yang nak hantar chat2 mcm tuh
banyak lagi kerja saya yang lain dari nak menyamar2 okay
so bukan saya orang itu

its up to you la nak gelar kn diri I singa
saya dh kata yang saya xkesah awk nak beradik angkat dengan solleh tuh
tapi pleasz respect and awk pertikaikan yang saya ni xhabes2 dengan respect kan
terpulang lah
tapi kalau rasa awak nak dihormati orang do respect orng len okay
terpulang lah kat awak nak perlekehkan bab2 respect ni

i'm so sorry if entry ni hurt u
but, saya nak tegak kan kebenaran yg BB tuh bukan saya
saya dah xde care lain cmne nak bgtahu awk sebab fb saya pon awak dh block
al fitnatu ashhaddu minal qath

okay . . sorry .
n hope awak bahagia la
all the best in ur life . .
may Allah bless u




2 comments:

  1. ak bace entry2 ko yg before ni. annoying ah bdk tu. kalu jd kt ak dh lame dh ak sembur.

    ReplyDelete
  2. mcyaa . . ko sempat bce ke entry ak yg b4 ni ?? hurmm xpe laa . mengalah . malas nak besar2kan lagi . hee

    ReplyDelete