September 6, 2011

sentap

assalamu'alaikum
entry ni tok kwan2 ak yg sme2 study kat kuis

ape perasaan korang bile ade yg xpercaye kite dah abes kn diploma kita
ade orng plik nape kite abes awl sngt . .
ade yg leh kate ak ni bukan amik DIPLOMA tp amik SIJIL
eah . . korang panas x kalo ade orng kate cmtuh kt korang
ak sangat sentap dan panas oke

eh dyorng xtaw jngn bnyk cite lah
dy xtaw kite punye lah sush2 abes kn diploma kite ni
yee . ak taw diploma jeeee
xmcm orng len yg baya2 kita dh amik dgree
tapi dh rezeki aku kat sini dlu
weh memang la kitorng ni abes awl
sebab kitorng ade SHORT SEM
pnah ke korang nampak ak cuti smpi 3 bulan
xpernah kan
ak ade short sem laa
tuh sbb ak xpnah cuti lame

DAN SEBAB TUH LA AKU ABES AWAL
dah la mengata blakang
kata aku ni sbnr nye
BARU AMIK SIJIL JE

panas giler aku !!
erghhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!

kawan2 ape lah nsib kite ni
abes awl pon kne kate cmtuh

=(

saje nk share ape aku rase

p/s : masalah nya manusia2 yg mengata aku ni bile sush baru lah tekedek2 cr ak . . MELUAT oke !!!

5 comments:

  1. maap..pasni saya tak cakap ape-ape lagi :(

    ReplyDelete
  2. yelah ko asit sakit ati sentap bagai....biokan meke nak kata kat deme...biarkan..yang penting kita tahu kita berdiri dimana....bukan pertolongan deorang..kita berjaya sbb usaha kita...deme tak de tlong ape2 pon dalam situasi nie...tak kesah la sijil ke diploma ke phd bagai...yang penting kita yang lakukan....=)

    ReplyDelete
  3. aku habis lame lagi relax je. hahaha. chill suda :)

    ReplyDelete
  4. @ ezzaty : oii ape ko ni . bukan ak kate ko .adeh

    @ raman : hurmm maslh nye macam di opndng rendah pulak kan . nak kte cm ak ni xlayak je nk amik diploma . . asal abes awal kate ak ni amik diploma sbnr nye . ak yg hadap short sem bgai . hurm dunia2

    @ wind : hahaha belajar lah lgi best =)

    ReplyDelete
  5. nanti aku tumbok org yg ckp cmtu. haha. kee.. aku yg ckp? keh keh

    ReplyDelete