August 25, 2011

kakak


Assalamu'alaikum

bakal memasuki ramadhan ke 25
cepat sungguh masa berlalu
pejam celik pejam celik dah nak raye

hurmm
malam2 cmni ak terkenang kn satu bnde
lepas tgok balik gmbr2 students kesayangn aku,
baru aku terperasan,
mase2 last nak abes pratikal tuh
aku mkin akrab dngn sis NASUHA
houh yeah . . NASUHA BINTI ABDULLAH
kih3 name ayah kite same laa

huuu
last2 mase praktikal tuh bnyak giler lepak dngn kak suha and students
teman budak2 tgok movie kat lappy,
pegi bazar sekali nak beli juadah
petang2 siapkan kerja-kerja yang tertunggak
lepak kat aspuri smpi tgah malam
borak-borak ngn students
hurmm bnyk lagi lah

dngn kak suha jugak la ak mintx bnyk pendapat tentang masalah2 ak hadapi
rase dh anggap dia macam kakak aku kot

padahal kitorang ni classmate dr sem 1 kot
tp tak diberi kesempatan nk rapt
n last2 Allah beri peluang tok ak kenal dy ngn lebih rapat mase praktikal ni
itu lah hikmahnye kot

kak suha seorang kakak yang bek
kalo ak malas nk masak kdg2 tuh
kak suha jugak lah yg tlong masak kn
penyabar lagi dengn sikap ak yg mcm budak2 ni
hee
thanx kak

kak NASUHA BINTI ABDULLAH
thanx coz sudi dengar maslh saya,
bg pendapat, tunjuk ajar
sabar dengan karenah saya
thanx a lot sis

nnti nak kahwin jngn lupe ajak saya
insya Allah saya dtg kak
hurmm semoga akk bahagia
berjaya dunia dan akhirat
jngn lupe saya taw kak

kenangan yg xkn dilupakan
kite g bazar same2
cr makanan yg budak2 kirim
especially kek batik yg cpeat abes tuh
hahahha kite kne gelak dengn orang kat bazar
sebab bawak mkanan bnyk2
kih3 saya xde rase malu pon mase tuh sebab enjoy
sume tuh tok adik2 kita kat MITIB tuh

akk jngn lupe kn saya . .
maafkan salah silap saya sepnjng perkenalan kita
halal kn makn minum n ape2 yg terlebeh terkurang
i'll miss u sis
T___T

* suka tgok kak suha makn . comel ! hahhah
and suka nek moto ngn kak suha
nnti b4 nek moto kak suha akan ckp cmny
" akk naik taw zaty. berat ni . 1,2,3 . . "
kak suha siap akan kire . comel je

haa ni lah dy kak suha yg di ceritakan
(yg tudung hitam tuh, sebelah nye aku lah)
hahhahaha
love u sis =) heee
comel jee

haa ni gmbr kak suha pakai tdung labuh . hee comel3
kumpulan nsyid gak nye dyorng ni
yg g dua orng tuh antara students kitorng
kiri : aqil ahsan kanan: luqman sabri
=)

okay . . sampai sini dlu
jap g nak sahur
selamat berpuasa dan selamat merebut malam lailatulqadar
insya Allah

miss u kak suha . xlupe jugak mariam mustafa, basyira, mira and bella
teman-teman seperjuangan praktikal


gracias
=)

No comments:

Post a Comment