June 30, 2011

HAPPY BIRTHDAY ABAH =)

ASSALAMU'ALAIKUM =)

hye sume . . .

okay . .
hari yang aku nanti2 untuk minggu ini
01 JULAI 2011
SELAMAT HARI LAHIR YANG KE-58 ABAH
heee

+ semoga abah di panjangkan umur dalam iman
+ diberi kesihatan yang berpanjangan

abah . . .
u r the best father in da world
kadang-kadang abah suka buat bnde2 sweet
sampai buat nurul touching . .
thanx abah membesarkan nurul dengan penuh kasih sayang dan kesabaran
nurul sayang abah sangat2 . .

even nurul umur dah nak cecah 20 ni
abah still nak pnggil nurul "adek" kan .
hee comel je . . yelah sorang anak pmpn
bongsu pulak . . mane xkene pnggil adek kan
terima kasih sanggup bersabar melayan kerenah kami adik beradik . .
abah sangat penyabar

akan nurul balas jasa abah satu hari nanti .

birthday ayah ak kali ni special sket
sebab
.
.
.

ayah aku akan menamatkan perkhidmatan nya dalam pekerjaan
nurul nak ucapkan selamat bersara kepada abah
tahniah kerana telah memberi perkhidmatan yg cemerlang kepada


hampir 35 tahun jugak kot abah berkhidmat untuk felda
dan abah dah menjalan kn tugas dengan sebaik nya . .
walau banyak cabaran yang abah dah lalui
abah tetap tabah dan kental
tahniah abah
pasni abah nak bela kambing ye . .
kandang kambing dah siap kat umah tuh
hehehe
nanti nurul tolong bg nama kat kambing2 tuh ye . hehehe

abah dan mak jangan risau taw . .
nurul dan abang-abang akan jaga mak dan abah macam mana kalian jaga kami

nurul sayang MAK
nurul sayang ABAH



okay . . itu gambar ayah saya bersama abang sulung saya .
hehehe tak de lah gambar abah sorang2 .
abah tak suka amik gambar =)



ABDULLAH AND C.O =)

sekali lagi . . SELAMAT HARI LAHIR ABAH ( HAJI ABDULLAH BIN HARUN)

p/s : abang aku yang kat manila bank in duit soh beli gift tok ayah aku . aku nak bg hadiah ape eak ? any idea ?

houuhhh yeahhh cepat la hari sabtu
nak jmpe mak dan abah !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

okay
sampai sini saja

wasalam =)



No comments:

Post a Comment