May 15, 2011

next mission

ASSALAMU'ALAIKUM
hye !

NEXT MISSION
.
.
.
.
.

R.O.S and praktikum ~~~
di
MAAHAD INTEGRASI TAHFIZ SAINS DAN TEKNOLOGI ISTANA BANDAR

I'LL DO MY BEST ! ! !
that's my promise

ye . memang ak berpraktikal sama dengan kawan-kawan ak
but
situasi kita berbeza kawan
all of u got primary school
but i got SECONDARY SCHOOL

bunyi macam tak ada apa2 kan
but
masa kita wat micro teaching
xde kan kite train nk ajar SECONDARY SCHOOL students
aku terima cabaran ini seadanya

dan paling teruja
lecturer yg akan bimbing ak is
MADAM AZIZAH BINTI JAMALUDIN

haa
bile korang terbayang madam ni
korang taw kan dy camne
beliau strict sebab nak kita buat yang terbaik


BUT

aku anggap ini semua dugaan and cabaran untuk aku

aku akan buktikan pada sorang lecturer kita yang pnah pandang rendah kat kita
yg kitorang mampu nak ajar SECONDARY SCHOOL

btw
thanx a lot to my BELOVED LECTURER
'MISS NATASHA BINTI ARIFFIN'
atas semua tunjuk ajar dan nasihat yang telah diberikan
saya akan ikut nasihat miss
I LOVE U MISS

TESLIANS
good luck in our practical
bila dalam kesusahan
ingat lah
ALLAH bersama kita

SELAMAT MENJALANI PRAKTIKAL DAN BERJAYA DENGAN CEMERLANG

:: wasalam ::




1 comment:

  1. good luck..haha..t kne buli cam cikgu2 praktikal dulu2 kat skolah..HAHA

    ReplyDelete